24 ELEMENTE CHEIE ÎN ATINGEREA ORGASMULUI (I)

Orice femeie poate avea orgasm de fiecare dată când face dragoste, dacă cunoaşte şi aplică mereu secretele sexualităţii sacre.
M-am întrebat adeseori ce face diferenţa între o femeie care trăieşte nenumărate stări de orgasm şi una  care deocamdată nu trăieşte orgasmul.
Iată cele 24 de elemente care te pot ajuta să-ţi faci o idee despre care sunt zonele tale „neacoperite”…

Să le luăm pe rând:

1. Îmi cunosc propria anatomie sexuală

- trezirea maturităţii, o educaţie sexuală adecvată şi cunoaşterea propriului trup; asimilarea informaţiilor despre cum şi când se poate produce orgasmul duce la cunoaşterea deplină a preferinţelor proprii.

2. Sunt mulţumită şi împăcată cu sine, accept să primesc iubirea şi plăcerea
 
- crearea unei  imagini pozitive despre trup şi despre sine; eliminarea complexelor legate de felul în care arătăm, acestea pot fi mai puternice decât trăirea plăcerii; eliminarea stereotipiilor de genul „n-are cum să mă iubească dacă arăt aşa”, sau „plăcerea amoroasă este menită doar celor frumoase”.

 3. Crearea spaţiului necesar intimităţii
- ca orice act sacru, actul amoros are nevoie de spaţiul şi timpul său (trimite-i pe părinţi de acasă şi pe copii trimite-i la joacă sau la culcare).

 4. Sunt convinsă că voi reuşi
- puterea de anticipare a succesului îl şi garantează; este ca o bucurie anticipată a faptului că  „iar o să am orgasme”.

 5. Iubesc şi merit să fiu iubită
- în drum spre dormitor  aruncă pe fereastră toate  amintirile neplăcute, gândurile parazite, negative. Bucură-te de un etern început.

 6. Mă iubesc şi mă accept aşa cum sunt
- încrederea în sine, împăcarea, recunoaşterea şi acceptarea propriei feminităţi  pot fi atinse prin rezolvarea conflictelor restante dintr-o pubertate dificilă, prin vindecarea traumelor afective.

 7. Mă respect şi mă protejez
- este mai înţelept şi mai ieftin să previi decât să vindeci bolile cu transmitere sexuală.
 8. Mă bucur de un preludiu suficient de lung şi bine realizat
- armonizarea şi pregătirea prin sărutări, mângâieri, atingeri, şoapte fierbinţi sau de dragoste îţi vor deschide calea ce duce pe culmile plăcerii.
 9. Trăiesc unicitatea clipei prezente, mă bucur de iubire şi intimitate
- convingerea că vei avea orgasm, urmăreşte să trăieşti bucuria apropierii fizice, afective şi erotice deschizânde-ţi toate simţurile. În acest context relaxează-te cât mai profund şi apogeul plăcerii te va lua prin surprindere.
 10. Ştiu că trăirea plăcerii este un lucru bun
- renunţă definitiv la  ruşinea sau vinovăţia legate de acceptarea şi trăirea plăcerii atunci când există iubire reciprocă.
 11. Mă  bucur de plăcerea amoroasă descoperind tainele sexualităţii sacre
- abandonează falsele credinţe legate de actul amoros de genul: iubiții trebuie să aibă orgasm concomitent; penetrarea e obligatorie pentru a avea un orgasm „adevărat”  (cercetările au arătat ca numai 25 % dintre femei ating orgasmul în acest mod), convingeri greşite precum că femeia ar trebui să fie pasivă sau că actul amoros e murdar, că bărbatul este cel care trebuie să fie satisfăcut iar femeia de obicei nu are orgasm, etc.
 (va urma)

Recomanda acest articol


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce-si doresc femeile?

Dezvoltare personala, Psihodrama, Autocunoastere

Grup de reală conectare, București