TESTIMONIALE WORKSHOP VINDECAREA EMOŢIONALĂ, Cluj Napoca - partea II



A fost un seminar complex care a împletit teorii simple şi lucruri de bază pentru optimizarea emoţională, cu tehnici  de accesare a memoriei celulare şi tehnici psihoterapeutice pentru identificarea strategiilor interioare autodistructive şi modalităţi de înlocuirea a lor, cu unele binefăcătoare pentru propria persoană şi pentru relaţia de cuplu. Un minunat cadou ne aşteaptă atunci când decidem să vindecăm rănile emoţionale. Iată ce spun participanţii la acest workshop. Indrăzneste şi tu..........meriţi fericirea!




                                                              18 Noiembrie 2012 

                                                         Trainer Nadia Cupşa Psiholog


Participarea la acest workshop mi-a adus multă iubire...şi plec îmbogăţit şi hrănit sufleteşte.
Florin N.

Acest workshop m-a ajutat să conştientizez că suntem oglinda celuilalt şi că înainte de a judeca şi critica ar fi bine să ne punem şi în „pielea” celuilalt pentru a putea comunica autentic. Cel mai mult mi-a plăcut exerciţiul raportării la Sine pentru că mi-a readus la suprafaţă nişte emoţii de care fugeam să le conştientizez.
Anonim

Mi-am reamintit cine sunt cu adevărat. Am realizat cât de important este să vindec traumele emoţionale. A fost un început al conştientizării anumitor tarume şi posibila lor cauză. Acest workshop a fost cheia unui început de drum spre mine însumi. Mi-am reamintit cât de preţioasă şi vindecătoare este iertarea, iubirea şi îmbrăţişarea.
CristinaT.

Acest atelier de lucru mi-a permis să arunc o privire în interiorul meu cea ce a trezit în mine dorinţa de a mă cunoaşte mai mult. Plec cu convingerea că chiar pot face asta.
Gabi

Acest workshop mi-a reamintit de nevoia mea de a-mi explica mereu ce simt. Mi-a adus la suprafaţă o amintire legată de cineva, care cred că mi-a făcut o mică rană, de care uitasem complet în interacţiunea cu acea persoană şi care astfel de-a lungul timpului constituise un motiv în plus pentru paternul negativ care mi-l construisem de neîncredere şi rană de abandon. Am ajuns să conştientizez profund importanţa unui vis care l-am avut mai demult. Plec cu motivaţia clară de a continua acest proces de Vindecare Emoţională şi cu încă câţiva paşi făcuţi în acestă direcţie. Mulţumesc.
Daniela K.

Mi-a trezit cumva capacitatea şi dorinţa de a alege să îi iert pe cei care mi-au greşit şi aleg să fac asta de acum înainte. Plec cu o stare de speranţă că pot acum să îmi conştientizez rănile emoţionale şi chiar să le vindec la un moment dat.
Cătălina P.

Acest workshop mi-a adus o stare de deschidere sufletească şi multă sinceritate atât faţă de mine cât şi faţă de ceilalţi.
Marius C.

Mă simt relaxată şi deconectată de grijile mele şi simt o conexiune intimă cu toţi participanţii la workshop şi cu mine însămi. A fost un cadou extraordinar pentru mine.                                                                  
Maria S.

Mă simt la un început de drum şi simt nevoia să continui cea ce am început aici şi acum. Am experimentat lucruri noi în acest workshop pentru care vă mulţumesc.
Diana C.

Am ajuns în această seară la o înţelegere profundă a fiinţelor umane. Am descoperit valoarea şi importanţa lucrului în „echipă” şi în grup. Am descoperit că sinceritatea este indispensabilă şi că nevoia de afecţiune şi comunicare este esenţială.
Marius B.

Plec cu convingerea că este absolut necesar să îmi rezolv toate problemele din trecut şi am senzaţia că altfel nu prea pot merge mai departe. Deşi mă simt bulversată acum şi nesigură şi poate chiar vinovată pentru situaţiile din trecut pe care nu am ştiut să le gestionez corespunzător şi care au degenerat în conflicte, plec cu nişte lecţii de viaţă majore pentru mine.                                                                                                                          
Geta

A fost un răgaz şi un prilej de regăsire de sine şi m-am confruntat cu unele vechi probleme. Am înţeles însă un lucru esenţial EU NU SUNT PROBLEMA, ci doar mă confrunt cu ea. Problemele nu sunt eu. Am înţeles şi mai profund cum oamenii din jurul nostru ne oglindesc şi nu e vina lor, ci natura lor. De noi depinde cum percepem şi fructificăm asta. Eu sunt dăruire, iubire, mereu aici. Am realizat că FERICIREA EXISTĂ doar trebuie să mă conectez la ea. Simt acum să mă iert pe mine şi nu pe cei care mi-au greşit. Ei au fost doar răspunsul „sorţii” la neiertarea mea faţă de mine.
Clara I.

Cât de uşoară e vindecarea când ne raportăm doar la iubire şi urmărim să o dăruim cât mai mult celorlalţi! De aici converge totul şi acceptarea şi necondiţionarea şi iertarea şi mai ales fericirea de a dărui. Mulţumesc.
Diana I.

Acest workshop m-a ajutat în primul rând să mă deschid. M-a ajutat să identific şi să accept o nevoie profundă a sufletului meu şi anume nevoia profundă de a primi iubirea. Mi-a clarificat cum anume pot combate teama şi îndoiala prin credinţă şi curaj (au fost foarte bine punctate şi sintetizate aceste aspecte). Mesajul pe  care ni l-ai transmis a fost creionat foarte clar şi am reuşit să personalizez anumite învăţături şi astfel să le pot aplica în viaţa de zi cu zi. În procesul de interiorizare am identificat anumite frici pe care le am şi care sunt „la suprafaţă”. Rămâne o temă pentru mine cum pot merge pe fir la aspectele mai profunde. Îţi mulţumim pentru acest workshop şi pentru dedicarea ta.
Bianca C.



Știi persoane cărora această resursă le-ar fi de folos?
 Trimite-le un link al articolului pe e-mail sau rețelele de socializare.
Iți mulțumesc. Și sperăm, că și ei.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce-si doresc femeile?

Dezvoltare personala, Psihodrama, Autocunoastere

Grup de reală conectare, București