TESTIMONIALE WORKSHOP VINDECAREA EMOŢIONALĂ, 25 MARTIE , CLUJ NAPOCA






A fost un seminar complex care a împletit teorii simple şi lucruri de bază pentru optimizarea emoţională, cu tehnici de vindecare la nivel celular şi emoţional,
Un minunat cadou ne aşteaptă atunci când decidem să ne vindecăm rănile emoţionale. Iată ce spun participanţii la acest workshop.
Indrăzneste şi tu..........meriţi fericirea!

Trainer: Nadia Cupşa – Psihoterapeut

A fost o seară minunată de regăsire de sine, de reconectare la sufletul meu. Simt acum cum se aşterne liniştea, pacea şi binele. Le mulţumesc tuturor celor care au fost alături de mine în călătoria din această seară. În sfârşit voi adormi liniştită în această noapte. Vă mulţumec.
                                                                                                                        Lili

În primul rând vreau să mulţumesc pentru tot. A fost o experienţă trăită la maxim. Iubirea profundă care era ascunsă, a ieşit acum la iveală. Mulţumesc tuturor persoanelor prezente de la care am învăţat extraordinar de mult. Mulţumesc Nadiei pentru tot ce ne-a împărtăşit şi pentru procesul Călătoria de Brandon Bays, care pentru mine a fost o experienţă uluitoare.
                                                                                                                        Sanyi

Mulţumesc din suflet pentru tot . Sunt foarte fericită că am avut ocazia să împărtăşim o experienţă minunată. Cel mai mult m-a impresionat faptul că, mi-am găsit locul unde mă simt în siguranţă. Şi surpriză! El este chiar în interiorul meu. Simt cum acestă întâlnire a noastră a fost o necesitate şi cum nimic nu este întâmplător, a venit imediat după ce am citit cartea Călătoria de Brandon Bays. Acest workshop a reprezentat pentru mine, un pas înainte în direcţia vindecării mele emoţionale.
            Simt o stare de pace, de linişte, de împăcare şi mai ales de bucurie.
                                                                                                                      Andreea B.

Mulţumesc pentru această experienţă minunată!!! Am realizat şi trăit faptul că nu trebuie să am aprobarea nimănui pentru a avea încredere în mine. Trebuie doar să fiu eu însumi!
                                                                                                                         Melinda

Acest workshop mi-a oferit clipe de bucurie, deoarece azi am învăţat cât de uşor poate fi să-ţi deschizi sufletul. Am descoperit cum atunci când îţi deschizi sufletul şi laşi să intre emoţia, intră acolo şi pacea, lumina, căldura şi mai ales iubirea pentru TOT. Mulţumesc.
                                                                                                                         Daniela O.

Azi am îvăţat ce este bucuria de a împărtăşi emoţii şi stări. Pentru mine a fost o experienţă extraordinară!
                                                                                                                           Geta

Azi am avut multe trăiri pozitive şi exerciţiile m-au ajutat să mă eliberez de multe energii nedorite. Mă simt într-un nou început.
                                                                                                                           Dorina

Azi pentru mine a fost o zi minunată şi specială deoarece am avut parte atât de terapie individuală- Călătoria emoţională după metoda lui Brandon Bays, cât şi de terapie de grup prin participarea la workshopul Vindecarea Emoţională din această seară. Am învăţat foarte multe lucruri despre vindecarea emoţională şi despre beneficiile ei. Mi-a plăcut foarte mult grupul din acestă seară. Câtă lumină pot emana oamenii, atunci când sufletele lor se vindecă şi ce păcat că nu toţi ştiu acest lucru. Vă mulţumesc din suflet!
                                                                                                                         Gaby

Citeşte şi :

 

Știi persoane cărora această resursă le-ar fi de folos?

 Trimite-le un link al articolului pe e-mail sau rețelele de socializare.
Iți mulțumesc. Și sperăm, că 9și ei.

(2013)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce-si doresc femeile?

Dezvoltare personala, Psihodrama, Autocunoastere

Grup de reală conectare, București