CONCEDIU CU PERIPEŢII



       În luna august, anul trecut, eram în concediu la mare. Însă evenimentele şi conflictele cu care m-am confruntat în  perioada dinainte, m-au solicitat foarte mult: aveam discuții cu o colegă de serviciu și nu reușeam deloc să mă fac înțeleasă de ea. Într-o după-amiază am simțit pur şi simplu nevoia să mă odihnesc așa că m-am întins în pat. Corpul meu a început să se relaxeze însă tensiunea psihică intensă pe care o resimțeam nu scădea deloc în intensitate. Am constatat cu surprindere că deși fizic eram într-o anumită măsură mai relaxată, corpul meu refuza să se mai mişte și am ajuns sa fiu complet imobilizată. Am așteptat o perioadă în speranța că va dispărea dificultatea de a mă mișca, însă orele treceau în șir nu a apărea nici o ameliorare. Corpul meu nu mă mai asculta absolut deloc: nu puteam nici măcar să ridic capul, nici pentru a bea apă,  tot corpul mă durea, nu puteam nici măcar să mă întorc pe o parte – eram complet blocată. Nu îmi mai percepeam corpul așa cum m-il percepeam de obicei, ci era o percepție difuză. Ochii îi țineam mai mult închiși, suportam greu lumina, percepeam mișcări oculare neobișnuite și a apărut o secreție cremoasă, lipicioasă care îmi lipea pleoapele între ele.  După aproximativ 24 de ore timp în care nu am mâncat nimic (nu puteam ridica deloc capul), ci doar am băut puțină apă cu ajutorul unui pai, deși am reușit să dorm nu a apărut nici o ameliorare în tot acest  timp. 
        Mă gândisem să apelez la ajutorul medicilor, să chem Salvarea, însă îmi era clar că problema avea ca fond aceia încărcătură emoțională intensă pe care o trăiam și pe care nu reuşeam să o gestionez, aşa că am decis că a venit momentul să fac ceva în legătură cu asta. Cititsem cartea Călătoria de Brandon Bays şi undeva în interiorul meu, aveam deplină încredere că acest procedeu mă va putea ajuta chiar într-un mod miraculos . Am rugat-o pe prietena mea cu care eram, să sune un psihoterapeut cu care mai lucrasem şi care era specializat în acestă metodă Călătoria şi am avut o șansă extraordinară ca psihoterapeutul meu să fie și el pe litoral și să poată răspunde foarte prompt solicitării mele. Știam că dacă voi reuşi să prelucrez încărcătura emoţională care o simteam și voi aduce lumina vindecării în fiinţa mea, mă voi putea din nou ridica, îmi voi putea mişca corpul și voi putea merge.
        Procesul psihoterapeutic pe care l-am realizat m-a ajutat să accesez amintiri mai vechi care aveau aspecte comune cu situațiile prin care tocmai trecusem recent și puneau în evidență lecții de viață pe care era necesar să le asimilez. Pentru mine a fost important faptul ca după ce am descoperit amintirile respective, să lucrez cu acele energii, să găsesc susținere și resurse interioare și simţeam că sunt ghidată să fac aceasta. Primeam totodată modelul energiei divin integrate ceea ce făcea ca desprinderea, eliberarea de tiparele vechi și greșite să se realizeze în mod concret. Pentru acesta am simţit că a fost foarte importantă pentru mine experienţa terapeutului şi toate aspectele care a fost ghidată să le integreze în procesul meu.
        
       Şi da, într-adevăr după aprox 1-2 ore de la realizarea procedeului am reușit să fac primele mele mişcări din ultimele 24 de ore, apoi am reuşit chiar să mă ridic din pat – la început cu o mare dificultate, apoi după un timp am facut câţiva paşi şi chiar am reuşit să merg singură la toaletă.  Percepțiile din corpului meu au revenit gradat la normal, eram din nou stăpână pe corpul meu. M-am simţit din ce în ce mai bine şi după acest episod, am putut să mă bucur de data aceasta cu adevărat de concediu şi să am avut o vacanţă minunată.
         Mulţumesc atât mentorului meu din cadrul procesului, cât şi lui Dumnezeu şi nu în ultimul rând psihoterapeutei mele.
                                                                                         Alina, 43 ani, medic

Citeşte şi:
Călătoria mea emoţională  
Psihoterapeut specializat în procedeul Călătoria de Brandon Bays


Știi persoane cărora această resursă le-ar fi de folos?
 Trimite-le un link al articolului pe e-mail sau rețelele de socializare.
Iți mulțumesc. Și sperăm, că și ei.
    

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce-si doresc femeile?

Dezvoltare personala, Psihodrama, Autocunoastere

Grup de reală conectare, București